Pozycjonowanie multilokalne

Pomagamy firmom odnosić sukcesy na rynku globalnym dzięki naszej rozległej wiedzy i eskpertyzie w pozycjonowaniu multilokalnym. Nasze cyfrowe podejście i strategia planowania treści gwarantują naszym Klientom efektywne dotarcie do ich docelowej publiczności, niezależnie od tego gdzie się ona znajduje.

SEO dla biznesu o wielu lokalizacjach 

Prowadzisz firmę, która ma wiele lokalizacji? Dobre pozycjonowanie dla biznesu o jednej lokalizacji może być relatywnie proste. Jednak gdy prowadzisz całą sieć, zapewnienie silnej pozycji online każdemu z oddziałów może być wyzwaniem. Jest to jednakże konieczne.

Optymalizacja strony dla kilku lokalizacji zapewni jej widoczność w obszarach docelowych. Mocna strategia pozycjonowania przy wielu oddziałach (np. w kilku miastach) to podstawowe działanie, które zapewni sprzedaż usług i produktów w kilku lokalizacjach. Jest wiele czyników mających wpływ na ranking strony w wynikach wyszukiwania, ale najważniejszym z nich jest silne pozycjonowanie lokalne.

 

Spójrzmy na liczby:

 

82% marketingowców uważa SEO za efektywną część strategii marketingowej.
Wyszukiwania ``blisko mnie`` wzrosły dwukrotnie w ciągu zeszłego roku.
72% konsumentów, którzy dokonali wyszukiwania lokalnego odwiedziło firmę w zasięgu 5 km od swojej lokalizacji.
30% wyszukiwań na telefonie komórkowych są związane z lokalizacją.

Obecni konsumenci lubią mieć kontrolę nad procesem zakupu. Pragną odkrywać nowe marki i sami decydować, czy ich oferta jest warta zakupu. Dzięki wyższej pozycji w wyszukiwarkach, pomagasz klientowi dokonać szybszego i łatwiejszego wyboru.

Wiele osób szuka właśnie tego, co oferujesz. Jak pokazują dane, optymalizacja strony pomaga zareklamować dany produkt lub usługę bez użycia technik agresywnego marketingu. Jednak liczby pokazują także, że konkurencja nieustannie szuka nowych rozwiązań w cyfrowej strategii. Im dłużesz będziesz zwlekał z decyzją o przyjęciu lokalnego SEO przy wielu lokalizacjach, tym lepiej dla konkurencyjnych firm.

Jeśli chcesz wyprzedzić konkurencję, to czas najwyższy, by wprowadzić silną strategię pozycjonowania nastawionego na kilka oddziałów firmy.